Skip to content

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΥΣΣΟΣΠΙΤΙΟΥ

  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
  • Επικοινωνία εκπαιδευτικών – γονέων.
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ: Πρωινή Υποδοχή, Υποχρεωτικό Πρωινό Τμήμα, Προαιρετικό Ολοήμερο Τμήμα.

Γενικά

Καλή Πρωτομαγιά 2025!

admin
30 Απριλίου, 2025
20250429 154714
20250429 154658
20250429 154654
20250429 154651
20250429 154642

Πλοήγηση άρθρων

Προηγούμενο: Διδακτική Αξιοποίηση του παραμυθιού: Ο Μικρός Πρίγκιπας,  Antoine de Saint-Exupéry
Επόμενο: Δραστηριότητα Φύτευσης Τριαντάφυλλων 02 05 2025.
  • Ανακοινώσεις
  • Γενικά
  • Δράσεις
  • Εκδηλώσεις
  • 20251017 090200Φθινοπωράκι δροσερό ήρθε η ώρα σου…
  • 20251013 151523Εργασία και χαρά !!
  • 111Συμμετοχή στην EU Code Week 2025, ενσωματώνοντας τη χρήση κουκλών-ζώων για την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης.
  • 20251004 003943Τα μαγικά μας χέρια ..
  • 20251007 134030Ζωάκια που μιλάνε (στο Ολοήμερο Τμήμα): παιχνίδι, φροντίδα και μάθηση!

Σχετικά άρθρα

Φθινοπωράκι δροσερό ήρθε η ώρα σου…

19 Οκτωβρίου, 2025 Διαβάστε περισσότερα

Εργασία και χαρά !!

15 Οκτωβρίου, 2025 Διαβάστε περισσότερα

Συμμετοχή στην EU Code Week 2025, ενσωματώνοντας τη χρήση κουκλών-ζώων για την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης.

7 Οκτωβρίου, 2025

https://codeweek.eu/view/1304927/activity-title-coding-the-feelings-path-helping-our-animal-friends 🐾Τίτλος Δραστηριότητας: «Κωδικοποιώ τα Συναισθήματα – Βοηθώ τα Ζωάκια να Νιώσουν Καλύτερα!» Ηλικίες: 4–6 ετώνΔιάρκεια: 35–40 λεπτάΑριθμός παιδιών: 13 (ολόκληρη τάξη, με μικρές ομάδες)Θεματική EU Code Week: Κωδικοποίηση & Συναισθηματική Νοημοσύνη (Unplugged – χωρίς υπολογιστή) 🎯 Στόχοι Μάθησης 🧠 Υλικά 🚀 Βήματα Δραστηριότητας 1. Εισαγωγή – Μια μικρή ιστορία (5’) Καθίστε σε κύκλο και…

Διαβάστε περισσότερα
     Με την υποστήριξη του ΠΣΔ    |    Βασισμένο σε WordPress    |    Θέμα εμφάνισης βασισμένο στο WalkerNews
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH