Δραστηριότητα 1
📌Τίτλος: Ανάγνωση/παρακολούθηση παραμυθιού μέσω youtube, προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών μέσω ψηφιακών μέσων: https://youtu.be/ZHxtgs0mNMs ή https://youtu.be/QDC6YMvZvQk
✅Περιγραφή δραστηριότητας: Βρισκόμαστε στην παρεούλα και η νηπιαγωγός προβάλει το παραμύθι του Antoine de Saint-Exupéry “Ο μικρός πρίγκιπας” στο youtube, χρησιμοποιώντας το laptop της τάξης. Έχει γίνει επεξεργασία του παραμυθιού όπου η αφήγηση είναι ηχητικό κολάζ με τις φωνές των γονέων και έχει γίνει επεξεργασία των εικόνων στο Canva. Στη συνέχεια ακολουθεί σύντομη συζήτηση, οι μαθητές/τριες απαντούν σε ερωτήσεις της νηπιαγωγού.
📌Διδακτική προσέγγιση: Καθοδηγούμενη συζήτηση, αφήγηση παραμυθιού, ερωτήσεις. Διαδραστική, παιγνιώδης, συνεργατική, διαφοροποιημένη διδασκαλία, συνοικοδόμηση της γνώσης, ανακαλυπτική μάθηση, διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση.
Δραστηριότητα 2
📌Τίτλος: Δραστηριότητα Κατασκευής Pixel Art (κολλάζ), σύνδεση μαθητών/τριών με τα βασικά μέρη της ιστορίας μέσω βιωματικής μάθησης.
✅Περιγραφή δραστηριότητας: Χρήση των ίδιων 4 ομάδων από τη δραστηριότητα φύτευσης.
- Η νηπιαγωγός παρουσιάζει 4 Pixel Art σε χαρτί Α3: 1)ο μικρός πρίγκιπας, 2)το τριαντάφυλλο, 3)ο πλανήτης Γη και 4) η αλεπού.
- Κάθε ομάδα επιλέγει ένα Pixel Art.
- Κάθε ομάδα ζωγραφίζει ένα διαφορετικό Pixel Art σε χαρτί Α3. Κάθε παιδί χρησιμοποιεί ένα χρώμα.
- Παρουσίαση: Κάθε ομάδα εξηγεί το ρόλο του 1)μικρού πρίγκιπα, 2)του τριαντάφυλλου, 3)του πλανήτη Γη και 4) της αλεπούς στην ιστορία.
Διδακτική προσέγγιση: Διαδραστική, παιγνιώδης, συνεργατική, διαφοροποιημένη διδασκαλία, συνοικοδόμηση της γνώσης, ανακαλυπτική μάθηση, διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση.




