Γενικά

Δραστηριότητες 2024-25

Τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας και γίναμε καβουράκια

εικόνα Viber 2025 06 24 13 36 17 736

Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας από την τροχαία για να μάθουμε σχετικά με το επάγγελμα του αστυνομικού και την οδική ασφάλεια

εικόνα Viber 2025 06 24 13 40 42 771

Επίσκεψη στο Σχολικό Μουσείο στην Αμνάτο

εικόνα Viber 2025 06 24 12 29 39 474

Επίσκεψη σκύλου θεραπείας στο νηπιαγωγείο μας!

εικόνα Viber 2025 06 20 12 28 47 567

Διασκεδάσαμε πολύ βάφοντας ρύζι..

εικόνα Viber 2025 05 20 18 25 21 588

..και φωτογραφιθήκαμε με πολλή χαρά μπροστά από τα έργα μας με αυτό! 🙂

εικόνα Viber 2025 06 20 12 16 00 409

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!

εικόνα Viber 2025 05 11 20 28 45 648

Καρτούλες για τις μανούλες μας που τόσο αγαπάμε!

εικόνα Viber 2025 05 11 20 17 51 325

Τα Πασχαλινά μας

εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 05 475
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 05 019
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 06 186
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 04 296
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 05 942
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 03 132
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 05 706
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 05 258

Βάφουμε αυγά παραδοσιακά και εναλλακτικά

εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 04 658
εικόνα Viber 2025 04 23 16 28 00 517

Δραστηριότητα Κωδικοποίησης στο Νηπιαγωγείο.

εικόνα Viber 2025 03 21 15 30 32 385


Η κωδικοποίηση για παιδιά Νηπιαγωγείου είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο απλή από όσο φανταζόμαστε. Παιδιά έως πέντε ετών μπορούν ήδη να κατανοήσουν ορισμένες βασικές έννοιες της κωδικοποίησης, ακόμα κι αν δεν γνωρίζουν ακριβώς τι είναι.

Όπως αποδεικνύεται, όλοι χρησιμοποιούμε έννοιες κωδικοποίησης ασυναίσθητα, και σχεδόν κάθε καθημερινή μας δραστηριότητα μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για να εξηγήσουμε τις βασικές αρχές του προγραμματισμού στα παιδιά. Βουρτσίζουμε τα δόντια μας; Ντυνόμαστε; Φτιάχνουμε τηγανίτες;
Όλες αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν παραδείγματα ρεαλιστικών αλγορίθμων που εφαρμόζουμε στην καθημερινότητά μας.

Υπάρχουν απλές δραστηριότητες που βοηθούν τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της κωδικοποίησης, του προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης χωρίς τη χρήση του διαδικτύου και ψηφιακών συσκευών. Αυτές είναι οι λεγόμενες unplugged δραστηριότητες.

Ο προγραμματισμός χωρίς τη χρήση υπολογιστή μπορεί να ακούγεται αντιφατικός, αλλά έχει απόλυτη λογική. Εξαλείφει τα εμπόδια πρόσβασης, διατηρώντας παράλληλα τη μαγεία του προγραμματισμού.

Pixel-art! Βρες τη ζωγραφιά-έκπληξη!

Τι είναι ένα pixel; Ένα pixel είναι ένα μικρό τετράγωνο γεμάτο με ένα χρώμα. Χρησιμοποιούμε pixels για να δούμε εικόνες στους υπολογιστές μας. Κάθε pixel είναι σαν ένα μικρό δομικό στοιχείο που, όταν συνδυάζεται με άλλα, δημιουργεί κάτι μεγαλύτερο.

Σε αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά ακολουθούν έναν κώδικα χρωμάτων (π.χ. 1 = κόκκινο, 2 = κίτρινο, 3 = πράσινο), χρωματίζουν τα αντίστοιχα pixel (τετράγωνα) και ανακαλύπτουν τη ζωγραφιά-έκπληξη,την προτομή ενός τσολιά!

Ο κύκλος ζωής των φυτών

εικόνα Viber 2025 03 16 13 19 41 803

Οι δικοί μας πίνακες με το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας.

εικόνα Viber 2025 03 16 13 19 37 124 1
εικόνα Viber 2025 03 16 13 19 36 624

Οι χαρταετοί μας

εικόνα Viber 2025 02 27 15 17 15 026

Η εποχή άλλαξε. Η Άνοιξη ήρθε και το δέντρο των εποχών μας ενανεώθηκε!

εικόνα Viber 2025 03 16 13 14 35 276

-Σε ποιο κουτάκι ταιριάζει να μπει το κάθε σχηματάκι;

Μαθαίνουμε τα σχήματα και τα εμπεδώνουμε συμπληρώνοντας έναν πίνακα διπλής εισόδου με τα σχήματα και τα χρώματα.

εικόνα Viber 2025 03 16 13 13 32 635

Μερικές στιγμές από το αποκριάτικο πάρτυ μας

εικόνα Viber 2025 02 22 13 48 20 148
εικόνα Viber 2025 02 22 13 48 35 586

Το δικό μας αποκριάτικο άρμα

εικόνα Viber 2025 02 22 13 32 10 324
εικόνα Viber 2025 02 22 13 32 10 695

Δείχνουμε την αγάπη μας κάνοντας ένα δώρο στα αγαπμένα μας πρόσωπα

εικόνα Viber 2025 02 18 13 35 29 079
εικόνα Viber 2025 02 13 14 31 38 920

Αποκριάτικη κατασκευή

εικόνα Viber 2025 02 14 15 54 34 145

Το παζλ του εαυτού μας

εικόνα Viber 2025 02 18 13 02 31 144 1

Κατασκευή χιονάνθρωπου με τα γράμματα του ονόματός μας.

εικόνα Viber 2025 02 07 13 57 30 803

Ομαδικές ζωγραφιές με θέμα τον χειμώνα.

εικόνα Viber 2025 02 09 22 32 31 483

Μέσα στην καταχνιά του χειμώνα, φτιάξαμε ουράνια τόξα για να φωτίσουμε και να στολίσουμε την τάξη μας και για να μας θυμίζουν ότι μετά τη βροχή ακολουθεί ένα όμορφο πολύχρωμο ουράνιο τόξο.

εικόνα Viber 2025 02 08 19 10 08 612

Οι μικροί μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου Ρουσσοσπιτίου, ευχαριστούμε τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Library4all για τη δωρεά όλων αυτών των υπέροχων βιβλίων που θα εμπλουτίσουν τη βιβλιοθήκη μας.

εικόνα Viber 2025 02 07 14 36 17 293

Υποδεχθήκαμε τον Φεβρουάριο, αρχικά, μαθαίνοντας την ιστορία του. Έπειτα, βάλαμε στη σειρά τα γράμματα του ονόματός του, είπαμε λέξεις που ξέρουμε από το Φ του Φεβρουάριου και το εντοπίσαμε ανάμεσα σε άλλα γράμματα.

εικόνα Viber 2025 02 08 19 08 22 205
εικόνα Viber 2025 02 08 19 08 38 857


Έργα των μικρών μας μαθητών μετά την εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο για την παράσταση “Ο Τρελαντώνης” της Π. Δέλτα.

εικόνα Viber 2025 01 22 14 35 03 378 1

Αφορμώντας από το παραμύθι του Έλμερ, του παρδαλού ελέφαντα, μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή τόσο του άλλου, όσο και του εαυτού μας. Συνειδητοποιήσαμε πόσο διαφορετικοί και πόσο ίδιοι είμαστε παράλληλα και πως όλα αυτά που μας κάνουν διαφορετικούς είναι όλα αυτά που μας κάνουν και μοναδικούς αλλά και όμορφους!

Οι δραστηριότητες αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο υλοποίησης δραστηριοτήτων για την προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών με δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας, ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες ικανοί να ανταποκριθούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον, αναλαμβάνοντας υπεύθυνα δράση και πρωτοβουλίες, σε εναρμόνιση με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου. Οι δραστηριότητες αυτές στοχεύουν συγκεκριμένα στον 3ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης: Καλή Υγεία & Ευημερία (ΣΒΑ), όπως θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) το 2015 και εμπίπτουν στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και στην υποενότητα: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα.

εικόνα Viber 2025 02 08 19 06 52 303
Ατομική κατασκευή Έλμερ
εικόνα Viber 2025 01 22 17 47 42 316
Ομαδική κατασκευή Έλμερ

Μαθαίνουμε τις μίξεις των χρωμάτων χρησιμοποιώντας τις παλάμες μας!

εικόνα Viber 2025 01 22 17 55 24 603
εικόνα Viber 2025 01 22 17 57 59 724

Με αφορμή το βιβλίο “Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” είπαμε πόσα καλά πράγματα κάνουμε με τα χέρια μας και συμφωνήσαμε ότι τα χέρια μας δεν χτυπάνε, αλλά αγαπάνε και το υπογράψαμε όλοι με τις παλάμες μας σε μία μεγάλη καρδιά για όλα τα παιδιά.

εικόνα Viber 2025 01 20 20 07 40 455

Υποδεχθήκαμε τον Ιανουάριο μαθαίνοντας τις παροιμίες του και μαθαίνοντας να βάζουμε σωστά στη σειρά τα γράμματα του ονόματός του

εικόνα Viber 2025 01 22 17 42 32 195 1

Κοπή Βασιλόπιτας

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γοννέων ο οποίος μας παρείχε τη Βασιλόπιτά μας και ένα δώρο για το τυχερό παιδί!

εικόνα Viber 2025 01 20 20 07 42 956

Στιγμές από τα χριστουγεννιάτικα εργαστήρια μας!

εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 02 350
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 03 236
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 02 995
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 03 821
εικόνα Viber 2024 12 29 22 05 03 032
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 03 525
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 02 613
εικόνα Viber 2024 12 29 21 58 02 015

Τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας ήρθαν!

Χωρίς τίτλο

Ήρθε ο Χειμώνας και το Δέντρο των Εποχών μας στόλισαν λευκές χιονονιφάδες

εικόνα Viber 2024 12 29 22 10 16 126

Τις προηγούμενες μέρες στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο του σεισμού.

Αρχικά, μάθαμε τι βρίσκεται στο εσωτερικό της γης και από τι αποτελείται

εικόνα Viber 2024 11 28 18 53 55 749

Μάθαμε ό,τι έχει να κάνει με τον σεισμό, την επιστήμη και τους επιστήμονες που μελετούν το φαινόμενο, τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, τι κάνουμε σε περίπτωση σεισμού

εικόνα Viber 2024 11 28 18 53 56 577

Φτιάξαμε τον δικό μας σεισμογράφο

εικόνα Viber 2024 11 28 18 58 50 665

Όπως επίσης και συμμετείχαμε με επιτυχία στη δική μας άσκηση σεισμού

εικόνα Viber 2024 11 28 18 53 54 161

Και τώρα πλέον αισθανόμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο και όπως είπαμε, δεν φοβόμαστε γιατί πλέον γνωρίζουμε!
Μάθαμε, ακόμα, και τον μύθο της Αθηνάς και του Εγκέλαδου και τον δραματοποιήσαμε!
Εδώ η Αθηνά έχει μόλις ρίξει τη Σικελία πάνω στον Εγκέλαδο και αυτός προσπαθεί να απεγκλωβιστεί.

εικόνα Viber 2024 11 28 19 01 39 032

Παιχνίδια με στεφάνια στην αυλή μας

εικόνα Viber 2024 11 28 19 10 15 947

Οι κανόνες της τάξης μας οπτικοποιημένοι πάνω στον κύριο Κανονάκη.

Ο κύριος Κανονάκης έχει μεγάλα μάτια για να μας βλέπει να εφαρμόζουμε τους κανόνες και μικρά χεράκια γιατί λύνει τα προβλήματά του με το μυαλό του και όχι με τα χεράκια του.

Στο πράσινο μέρος του βάλαμε αυτά που είναι καλό να κάνουμε και στο κόκκινο αυτά που καλό είναι να τα αποφεύγουμε.

εικόνα Viber 2024 11 19 18 21 57 452

Μαθαίνουμε τις ισότητες και τις ανισότητες ταΐζοντας τον κροκόδειλο

εικόνα Viber 2024 11 19 18 21 57 076

Εορτασμός Πολυτεχνείου

viber image 2024 11 21 11 46 52 197
εικόνα Viber 2024 11 19 18 21 55 256

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου στo EU Code Week – Δραστηριότητα Ρομποτικής BeeBot

Το νηπιαγωγείο συμμετείχε στο E Code Week 2024 με τη Δραστηριότητα Ρομποτικής BeeBot: μετά την ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού “Ο Πράσινος Λύκος”, οι μαθητές μαθήτριες ζωγραφίζουν τις διαδρομές του Λύκου και τις τοποθετούν στο πλέγμα του BeeBot. Προγραμματίζουν το BeeBot ώστε αυτό να ακολουθήσει τις διαδρομές.

Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού και προγραμματισμού ρομπότ, οι μαθητές αποκτούν βασικές γνώσεις στους τομείς της μηχανικής, των μαθηματικών, των υπολογιστικών τεχνολογιών ή/και των τεχνών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την κριτική και δημιουργική σκέψη τους και αναπτύσσουν την διορατικότητα και την πρωτοτυπία. Η διαδικασία αυτή παρέχει την ευκαιρία για την ανάπτυξη στρατηγικών ανάλυσης προβλημάτων, οι οποίες προηγούνται του προγραμματισμού, ενισχύοντας τη λογική σκέψη. Επιπλέον, η εκμάθηση του σχεδιασμού δράσεων και της εφαρμογής τους μέσω μιας μηχανής συνιστά μια υψηλού επιπέδου νοητική δεξιότητα, η οποία εντάσσεται στην λογική της επίλυσης προβλημάτων. Αυτή η διαδικασία ενισχύει την πρωτοβουλία, τη θέληση, την ευχαρίστηση, την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση των μαθητών, ενώ τους βοηθά να αναπτύξουν στρατηγικές ικανότητες και να κατανοήσουν τις δυνατότητές τους, συμβάλλοντας παράλληλα στην κοινωνικοποίησή τους.

Untitled 1

Εορτασμός Ολοκαυτώματος Ιεράς Μονής Αρκαδίου

Τις μέρες που μας πέρασαν ασχοληθήκαμε με το Ολοκαύτωμα της Ιεράς Μονής Αρκαδίου.
Μάθαμε όλη την ιστορία, τραγουδήσαμε μέχρι που φορέσαμε και την παραδοσιακή κρητική φορεσιά που φορούσαν οι κρητικοί την εποχή εκείνη.

εικόνα Viber 2024 11 09 22 34 18 718

Το Δέντρο των Εποχών

εικόνα Viber 2024 11 03 20 22 31 784

Τις τελευταίες μέρες πραγματευόμαστε το θέμα της εναλλαγής των καιρικών συνθηκών και των συνεπειών τους στη φύση ανάλογα με την εποχή και στο πλαίσιο αυτό, μεταξύ άλλων, ζωγραφίσαμε το Δέντρο των εποχών το οποίο θα κρατήσουμε σταθερό τον κορμό του και θα το στολίζουμε αντίστοιχα με την εποχή που διανύουμε.

Επίσης, υποδεχθήκαμε τον 3ο μήνα του Φθινοπώρου

Στον Νοέμβρη δεν αρέσουν
Τα πολλά τα σούρτα-φέρτα
Χαλί στρώνει στο σαλόνι,
Διπλή βάζει κουβέρτα.

Όταν απ’ το σπίτι βγαίνει,
Πάντα αχτένιστος γυρνάει.
Κάστανα απ’ τον δρόμο παίρνει
Και νωρίς για ύπνο πάει

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 1940

Τις μέρες που μας πέρασαν στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Αρχικά, προβληματιστήκαμε για τον λόγο για τον οποίο γιορτάζουμε.
-Αφού μπήκαμε στον πόλεμο, γιατί γιορτάζουμε;
-Μα φυσικά, επειδή ήμασταν αρκετά γενναίοι ώστε να αγωνιστούμε για την ελευθερία μας!

Ανάμεσα σε όλα όσα κάναμε και ακούσαμε, τα παιδιά μας είπαν τι σημαίνει για αυτά Ειρήνη και τι Πόλεμος και τα καταγράψαμε:

εικόνα Viber 2024 10 25 10 14 25 105

Τραγουδήσαμε τραγούδια της εποχής όπως το “Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του”, “Παιδιά της Ελλάδος, Παιδιά”, “Κορόιδο Μουσολίνι”, τον Εθνικό μας Ύμνο κ.ά.

Κάναμε κατασκευές και χειροτεχνίες:

εικόνα Viber 2024 10 28 18 05 01 765

Και επισκεφθήκαμε το Πολεμικό Μουσείο Χρωμοναστηρίου

εικόνα Viber 2024 10 28 17 46 31 484

Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου;

Βάζουμε σε κάθε χωνάκι τόσες μπάλες παγωτό όσες λέει ο αριθμός πάνω του:

εικόνα Viber 2024 10 13 18 31 00 784 1

Από ποιο γράμμα αρχίζει το όνομά μου;

εικόνα Viber 2024 10 13 18 35 03 443

________________________________________________________________________________________________________________

Μουσική

Η μουσική είναι πολύ ουσιώδες στοιχείο στην καθημερινότητά μας στο νηπιαγωγείο.

Κάθε μέρα ξεκινάμε τη μέρα μας με την τραγουδιστή μας καλημέρα:

Κάθε μέρα τρώμε το κολατσιό μας υπό τους ήχους χαλαρωτικής μουσικής που μας βοηθάει να τρώμε πιο ήρεμα και μαζεύουμε το τάπερ, το τραπέζι και την καρέκλα μας υπό τους ήχους του «Μάγειρα»

Με χαλαρωτική μουσική ηρεμούμε όταν επιστρέφουμε στην τάξη από το διάλειμμα και, γενικά, τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο για να μεταβαίνουμε από τη μια δραστηριότητα στην άλλη, να μαθαίνουμε, π.χ. τους αριθμούς:

και για να αποχαιρετιόμαστε

_________________________________________________________________________________________________

ΟΙ ΡΟΥΤΙΝΕΣ ΜΑΣ

Αυτή η κάμπια χρησιμεύει ως το παρουσιολόγιό μας και όχι μόνο!
Κάθε πρωί, μόλις έρθουμε στο σχολείο, βάζουμε το χεράκι μας στο μαύρο πουγκί και διαλέγουμε στην τύχη μία φιγούρα την οποία κολλάμε δίπλα στο όνομά μας. Η φιγούρα αυτή μας δείχνει πού θα καθήσουμε σήμερα καθώς αυτές οι φιγούρες βρίσκονται κολλημένες τόσο στα παγκάκια που καθόμαστε στην παρεούλα, όσο και στις θέσεις στα τραπεζάκια.
 Αποτέλεσμα: όλοι έχουν την ευκαιρία να κάτσουν δίπλα σε όλους, να μάθουν να αλληλεπιδρούν όλα τα παιδιά μεταξύ τους και όχι μόνο με συγκεκριμένα & εν τέλει να γίνουμε όλοι φίλοι!

εικόνα Viber 2024 10 13 17 42 25 589

Επίσης, πάνω σε αυτήν την κάμπια βρίσκονται τα μανταλάκια με το όνομα του κάθε παιδιού το οποίο παίρνει και τοποθετεί στη γωνία που θέλει να παίξει κάθε φορά.
Αποτέλεσμα: Γνωρίζουμε συνειδητά πού βρισκόμαστε και τι κάνουμε στο μέρος που βρισκόμαστε, δεν συνωστιζόμαστε πολλοί συγχρόνως στο ίδιο παιχνίδι και όλα τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να παίξουν σε όλες τις γωνιές.

εικόνα Viber 2024 10 13 18 22 55 338

Το στέμμα του πρίγκιπα/της πριγκίπισσας

εικόνα Viber 2024 10 13 17 42 57 102

Κάθε μέρα, προτού μαζευτούμε στην παρεούλα, ένα διαφορετικό παιδί γίνεται πρίγκιπας/-ισσα της τάξης και συμμαζεύουμε την τάξη μας λέγοντας το εξής ποίημα:

Ο πρίγκιπας κοιμάται
παιχνίδια μη βροντάτε
Τα αυτιά του τα μεγάλα,
 ακούν και την ψιχάλα!

Αν ο πρίγκιπας ξυπνήσει,
τα παιχνίδια θα τα κλείσει
     μες στην αποθήκη
και θα παίζει το ποντίκι. 

Αφού συμμαζέψουμε, μαζευόμαστε στην παρεούλα, ο/η πρίγκιπας/-ισσα ελέγχει την τάξη αν είναι σωστά συμμαζεμένη και μας λέει πόσο ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος είναι και, έπειτα, μας λέει την ημερομηνία και τον καιρό της ημέρας.

εικόνα Viber 2024 10 13 17 42 54 939

Αφού γίνουν αυτά, κάθε παιδί λέει και από έναν καλό λόγο/μια φιλοφρόνηση στον εκάστοτε πρίγκιπα ή στην πριγκίπισσα. Ενδεικτικές φιλοφρονήσεις που ακούγονται:

-Είμαστε φίλοι
-Παίζουμε μαζί
-Μου αρέσουν τα ρούχα σου
-Έχεις όμορφα μάτια
-Με βοηθάς
-Είσαι ευγενικός/-ή κ.ά.

Έτσι, τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να εκτιμούν ο ένας την αξία του άλλου, να λένε καλά λόγια, να βρίσκουν να πουν έναν καλό λόγο ακόμα και σε παιδιά τα οποία ίσως να μη συμπαθούν και πολύ, να κάνουν κάποιον να αισθάνεται όμορφα, να είναι ευγενικά, συσφίγγουν οι σχέσεις τους, κάνουν την αυτοκριτική τους καθώς τους παρέχεται η δυνατότητα να αναστοχαστούν πάνω στη συμπεριφορά τους, να συνειδητοποιήσουν κάποια πράγματα που κάνουν και να αναθεωρήσουν κάποια εξ αυτών.

Επιπλέον, ο/η εκάστοτε πρίσκιπας/-ισσα μαθαίνει πώς να δέχεται φιλοφρονήσεις, αισθάνεται αποδεκτός/-ή από την ομάδα, αυξάνεται η αυτοεκτίμηση του/της, συνειδητοποιεί τα καλά στοιχεία του εαυτού του/της και προσπαθεί να τα ενισχύσει ακόμα περισσότερο.

——————————————————————————————————————-

Πρώτες Μέρες

Με ένα μπαλόνι, τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο μας, γνωριστήκαμε, παίξαμε, διασκεδάσαμε, μάθαμε να συντονιζόμαστε και να συνεργαζόμαστε.

εικόνα Viber 2024 10 03 18 30 58 430